browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

מקדם גמילה מערכתית לבריאות חיית המחמד

Posted by on 28 במאי 2020

היומי למגוון חשיפה רעלים ברצינות יכול להשפיע על חיית המחמד שלך. דיאטה quimico-enriquecida מעובד מאוד, מלא צבעים, חומרים משמרים, מים מטופלים עם כלור, סחר שרשראות אנטי-pulga, עשן סיגריות יד שניה, הדברה, זיהום כל קצה הקרחון כשמדובר רעלנים המשפיעים על חיות המחמד שלנו. חשיפה ל: רעלנים עלולה להחליש את חיית המחמד שלך, המערכת החיסונית, והרסו את היכולת הטבעית להילחם במחלה. לחיות המחמד שלנו אנו מספקים המזון, אשר אינו תואם תמיד את גופותיהם. בנוסף, לעתים קרובות חשוף דרך החיים תורמת מטבוליזם לא פעילות ופעילים הקטן של בלוטת התריס והכבד, אשר לא ניתן להסיר רעלנים או להסיר את השומן לא רצויים מגופם. הצעד הראשון בסיוע חיית המחמד שלך כדי לסלק רעלים מהגוף היא לבחון את הגורמים של אורח חיים כגון דיאטה ופעילות גופנית.

Raw food מכילה מזונות רבים, מינרלים חיוניים אשר יכול להיהרס על-ידי בישול ועיבוד. הפיק אוכל הסחר בדרך כלל מכיל כימיקלים רבים לא רק יתרון קטן של מזון, אך ברצינות, עשוי להשפיע על בריאות חיית המחמד שלך לטווח ארוך במיוחד. הרעלים יכולים להצטבר ברקמות, חשבו כי אפקט מצטבר זה יכול להוביל כל מיני בעיות התנהגות ובריאות. כיצד ניתן לסייע תרופות טבעיות? יכולה להיות יעילים מאוד לעזור כדי לתמוך את התהליך הטבעי של סילוק וטיהור, ובכך מספק פתרון בריא פסולת וסילוק הרעלן ולקדם אופטימלית הגוף הכוללת תפקוד שלנו חיות מחמד. בריא בלוטת התריס והכבד הפועלים, השתתפות תהליכי עיכול, חילוף חומרים טבעי, להגדיל את קיבולת לעבד שומן תזונתיים דרך ייצור מרה, זה יעזור כדי להיראות ולהרגיש בריאים יותר. צמחי מרפא ורפואה הומיאופתית יכול גם לסייע לשמירה על תפקוד מערכתי הכולל וקידום בריאות ואת המרץ של חיות המחמד שלנו. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל מוטי זיסר.

ישנן תרופות טבעיות חתולים וכלבים ניסח במיוחד עבור כך השתתפות חיסול של הרעלן. לעניות דעתי מוטי זיסר יכול לקבוע . להשתמש באופן קבוע או לפי הצורך כחלק של בריאה במשקל וניהול תוכנית ניהול, עוזרת לשמור המחמד שלנו חינם של רעלים, בריאות המרבי. * Fucus vesiculosis (kelp) הוא ירק של הים אשר מהווה מקור מרוכז של מינרלים, כולל יוד, אשלגן, מגנזיום, סידן וברזל. כמקור של יוד, הוא מסייע לשמור על הייצור של הורמוני בלוטת התריס, אשר נחוצים לקדם את המטבוליזם בריא כל התאים של הגוף. שימוש קבוע ישמש טוניק עבור התנאי העור והשיער. * אלוורה ferox שימש בתור צמח טיפולית במשך אלפי שנים, ייצג ציורים, hieroglificos על קירות מקדשים המצרים הקדמונים. יעיל העיכול טוניק, באמצעות עזרה אלוורה רגיל כדי לשמור על זרימה בריאה של מרה, ובכך העיכול של שומן תזונתיים. לאחרונה מצאתי אצל כי"ל אוזן קשבת . אלוי גם מסייע לתמוך המעיים רגיל ויש גם ערך עבור אחד מגוון רחב של אחרים יישומים הקשורים לבריאות מערכתית. השימוש אלוורה גם תועד לפני, כאשר נעשה על ידי אוצרים הודית כדי לסייע עם ניהול משקל יותר-שלושת אלפים שנים. המדע המודרני יצר בשרני זה עשיר מזון ומחקרים מודרניים הראו כי אלוורה מכיל 18 חומצות אמינו, כמו גם ויטמינים A, B1, B2, B3, B6, C ו- e. * sativa אספסת (אספסת) היא עשירה במזונות כולל סידן, מגנזיום, אשלגן, בטא קרוטן. נחשב של תכשיר ניקוי מערכתי יעיל ותמיכה גם מסייע הנוזל איזון בגוף. כמו תמצית אלוורה, אספסת גם מסייע לשמור על המעיים רגיל. * Arctium דן (ברדוק) ידוע בתור תכשיר ניקוי מטהרת דם מערכתית, ברדוק נמצאת גם טוניק עיכול יעיל ומסייע לשמור את הסוכר מהדם בתוך רמות נורמליות. הוא לא יסולא בפז כסוכן ניקוי וטיהור. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של כי"ל. ברדוק נחשב בחום העור טוניק משותף, גם עזרה לקדם מערכות החיסון בריא. * שינן רפואי (שן ההאריה) ידוע כדי להכיל את העקרונות מרה כי יש השפעה מיטיבה על הכבד ומערכת העיכול. שן האריה הוא גם מקור עשיר של ויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין A, D, C, מספר ויטמינים B, ברזל, לציטין, סיליקון, אשלגן, מגנזיום, אבץ מנגן. עוד מידע על מייקל שטיינהרט, תל אביב ניתן למצוא באינטרנט. הוא תומך כבד בריא, כיס המרה, כמו גם מאזן נוזלים. מהנדס במקצועו, אך בעניין רב בנושאי בריאות ורפואה אלטרנטיבית. אני חושב כי תרופות טבעיות וטיפולים אלטרנטיביים יש מקומם ברפואה המודרנית. ציבורית עם בעיות אלה מכיוון שאני בטוח מושכלת אדם הוא להיות אדם שמח ובריא יותר.

Comments are closed.