browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

תכונות ובעיות של העיר המודרנית

Posted by on 29 במרץ 2020

בפעם האחרונה מאופיינת בשינוי הכיוון תפקודית של רוב הערים. מפעלי תעשייה רבים עוזבים את העיר, המובילה בתעשייה תהליך dezurbanizatsii, שמירה בערים הגדולות ניהול מרכזי. ערים גדולות הם מרכזי הצריכה של מוצרים ושירותים. לחץ כאן מייקל שטיינהרט, תל אביב ומצא עוד . במקום של העידן התעשייתי הגיע עידן השליטה של ​​מגזר השירותים. יש התפתחות לא אחידה של ערים, כמו לאומיים ובינלאומיים רמות. הערים הגדולות בשיעור הצמיחה והפיתוח הרבה לפני הממוצע קטן.

הערים הגדולות באזור המטרופולין קשורים זה לזה הערים הסמוכות (אגד ערים, המטרופולינים) לשחק תפקיד מפתח במשק. תפקיד גדל והולך של הערים הגדולות מלווה החמרה חברתי כלכלי בעיות. 1. בעיית התעסוקה, אשר נגרמה בגלל התחרות החריפה בינלאומיים ההתקדמות הטכנולוגית. כדי להפחית את הקונפליקטים החברתיים עשוי מגוון תוכניות לעזור למובטלים, אשר מאפשר להם לספק סטנדרט מקובל של החיים. זהו מצב של אבטלה כרונית, יש את סעיף החינוך של האוכלוסייה בגיל העבודה אשר מעולם לא היתה עבודה, וזה בתורו מוביל שיעור הפשיעה עלתה. 2.

בעיות דיור – נוכחות של "גטו" העוני, לעיתים קרובות אזורים במרכז העיר. בהקשר זה, אזורים נרחבים של העיר נמצאים הנובעת משימוש כלכלי יעיל. 3. בעיות פיננסיות. פיתוח של המשכנתא, את הצמיחה של כלי הרכב הובילו לתהליך suburbanization – טיסה של המעמד הבינוני בפרברים של הערים הגדולות. הטיסה של משלמי המסים עשירים, צמצום אוכלוסיה של תחומים מרכזיים להוביל נמוך בהכנסות ממסים ו, ולכן, אל בעיות כלכליות.

Comments are closed.