browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

נאום נבואי בוושינגטון על העולם

Posted by on 1 בנובמבר 2014

נאום נבואי לפני מציאות הרסנית כי היום מזהיר אותנו של צעדים עתידיים להגנה על המין האנושי. נציין ביום האירועים המתרחשים, אלה להראות את המציאות של הנאום של 19 בנובמבר 1984 בוושינגטון על ידי Alejandro ר Iaccarino. . אני רואה אותך שיקפה את הממשלות שלהם, ושל הקורס שלי, וזה כגון נותן לי תמונה חיה של אסיפה אוניברסלי, סמל אחדות המין האנושי. באתר הזה יש גם את המוסריות של העלאה ברוחי ארגנטינאי וכן מנהיג, מכאן שם יוולד משהו מוצק למדי עבור היעד ואת החופש של העם שלנו. דת, גזע, שפה, מנהגים ואולי לא, להיות נפוץ, אבל הגאווה הלאומי חייבים להיות מורגשים על ידי כל התושבים להיות כפר ועבור \"הפקר\" להיות בית לאומי בעל שם.

אמר פבלו השישי בצוואה שלו על העולם, לא נוצרת כי הוא מסייע לך בהנחה מחשבות, הרגלים, טעם, אך לימוד, לאהוב אותו ולא sirvien Dolo. . זה חובתנו, לכן, ללמוד את הגורמים הבעיות של העולם של היום. יש לנו תיאוריות כלכליות של הליברליזם, מרקסיזם, כי הם אויבת, אשר אומר בכל עימות, הם תמיד סטרילי. אם נשים לב לאיזור cusiones האלה, יאמין להקשיב שפות שונות.

כמה מדברים באנגלית, אחרים עושים את זה ברוסית. למעשה, הקמת שתי פילוסופיות של שני בתי הספר, שתי תפיסות שונות של החיים absoluta המוח, אשר הגיע למסקנה הנחרץ חייב להוביל טורה ב- rup. אני פונה את המלל מכפי שהם היום בשמונה השנים של התהליך הצבאי של המדינה שלי, עכשיו הטרגדיה הזאת המושלם, אנו עדים יותר ונדליזם הסמאשינג הכלכלה שלנו בהיסטוריה. אתה corres ponde לשאול אותנו, מהי המטרה של כל אסטרטגיה ההרסני הזה? מאז moviles הם מספר, בהכרח חוזרים ונשנים. הראשון, הבסיסית ביותר, במקרה especialis דס ל הם לנהל בנקים בינלאומיים, חברות רב לאומיות, זה כדי לקבל את המקסימום להוכיח צ'או מאי, בטווח הקצר של השקעות ספקולטיביות, תמרונים מונופוליסטית שלה, הטקטיקה סחיטה המסחרי שלהם.

Comments are closed.