browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

ללמוד אנגלית דרך האמנות

Posted by on 20 באפריל 2014

האם ברצונך ללמוד אנגלית וליהנות באותו זמן? קיימות דרכים רבות לעשות זאת. אם אתה אדם מעוניינים באמנויות, דרך טובה ללמוד אנגלית הוא לקיים את העונג ליהנות האמנות של מדינות דוברות אנגלית. יש המון ספרות טובה מאוד שמגיע מהתרבות האנגלית. אתה יכול ללכת על ספריות כדי למצוא ספרות אנגלית בשפת המקור. בקש ספרן לחיפוש באמצעות קטלוג ממוחשב עם הכותבים בשפה האנגלית. אם לפני הזנת בספרות אנגלית, קחו את הזמן כדי ללמוד אנגלית, תהיה לך תוצאות טובות יותר. זהו תרגול המיועד בעיקר כדי לשפר את כישורי שפה קיים כבר.

הוא טוב שיש מישהו שיעזור לך ללמוד אנגלית, מענה לשאלות שלך. אם אין לך מישהו, לעתים באפשרותך להזין בקבוצת דיון, עם אדם פנים אל פנים, מחלקה, או באינטרנט. הסיבה לכך היא גם דרך טובה ללמוד אנגלית תרבות, יש סופרים ומשוררים כמעט כל בדוברות אנגלית. דרך נוספת ללמוד אנגלית דרך האומנויות הוא צופה סרטים באנגלית. לצפות בתוכניות טלוויזיה באנגלית או פשוט להשאיר בבית את הטלוויזיה על תוכניות או יומן קולנוע האנגלופוניים בזמן שאנו עושים כל יום של פעילויות אותן, מסייע הרבה לאוזן להתרגל זה לאנשים שפה חדשה, אשר אפילו לא מנסה ללמוד אנגלית, כבר עושים את זה שנים דרך האזנה לשירים באנגלית. החוכמה היא למצוא שיר שיש להם אות ברור מספיק כדי להבין באופן מלא. לאחר מכן, התיישב עם רשמקול ולהקליט השיר. לאחר שהקלטת את השיר, יכולים להאזין להקלטה, על-ידי בשלבים, משפט אחד בכל פעם.

כתוב כל משפט כפי שאתה שומע אותו. לאחר מכן משתמש באנגלית אתה יודע, יחד עם מילון אנגלית וספרדית שלך לתרגם את זה. להיות בקרוב מאוד תלמד את השיר מספיק כדי לשיר בעת העבודה. ישנם קורסי אנגלית רבים המשתמשים סרטים או סדרות ללמוד, להציג לתלמידים שימוש בשפה. קורסים אלו הם מאוד משעשע, כי הם לא מלמדים את השפה האנגלית בדרך המסורתית, אך מערכות חדישות של למידה. אם אתה רוצה להמליץ על כמה קשר אל פין אנגלית באמצעות האומנויות, יגרום כי מוטב כישורי השפה שלהם בעוד אתה מקבל ידע חדש ובידור.

Comments are closed.