browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

יודע להגן על האמונה שלך

Posted by on 23 בדצמבר 2019

לאורך החוויה הפסטורלית שלי המלך המשיח הקהילה פיתחה כחבר המועצה הפסטורלי, וכפי charlista, הקתולית מגוון נושאים הקשורים הדוקטרינה הנוצרית שלנו. אחד הנושאים שמילא אותי בהתלהבות לפתח אותו היה יודע להגן על שלהם אמונה וידע אשר אני נותן במאמר זה. אני מקווה לתרום משהו ולנקות כמה ספקות, אנשים עוברים משבר אמונה. שיחה: להתחיל לטפל בבעיה זו, עלינו לקחת את התודעה האמיתי ולגלות, עמוק זה הידע שלנו על האמונה הנוצרית הקתולית. לא בשלב זה, להגיע פיתוח מלא, אמונה התיאולוגי-דוקטרינה, אלא אם אתם מעודדים אותנו למצוא דרך, כי בעתיד הקרוב בוא יותר בנושאים האלו שאנחנו כבר יודעים דרך אחת או אחרת.

אם אנחנו מדברים על הגנה, בהכרח, אנחנו מדברים פה על תקיפה אפשרית ולאחר לעבודה זו רפלקטיביים קטן על אמונתנו, נוצרי קתולי, ננסה להתמקד כמה נקודות או מיני נושאים, אשר מתעוררות לרוב התקפות כאלה לעתים קרובות על ידי דתות אחרות, או מופרדים אחיהם. לפני שאתם מתחילים עם בעיות אלה, חשוב להזכיר מרכיב בסיסי באמונה שלנו. יש לנו שלושה אלמנטים, אשר מהוות, (יכול איכשהו) יסודות מוצקים, אשר תומכת האמונה שלנו: כתבי הקודש, חיים של הכנסייה והמסורת של לימודי זה. כתבי הקודש או תנ ך, כולנו מודעים, מציג את המסורת כבסיס האמונה של המאמין. למדתי, התקבל, שמעת אותי, כל מה שראית אותי עושה, עושה זה אחים Fil 4.9, המשרד עומד שומר בנאמנות המסורת שאנחנו מלמדים אותם ב- Word וב מכתב 2 תה 2.15. הכול מובן כי Paul השליח, כדי לאשר את האמונה של נוצרים, בשימוש המילה הכתובה של אלוהים אלא גם מזכיר את המסורת או הטפה אוראלי בדרך מאוד מיוחדת השליח עבור הטפסים של העברת הבשורה: כתבי הקודש והמסורת, יש את אותו חשיבות.

למעשה, ברגע N.T. הושלמה לא נחשב סיים התגלות אלוהית. מקום נכתב כי הנוצרי חייב להגיש רק על התנ ך. אז יש לנו כי ההפקדה של אמונה מחבק את המסורת המקודשת ואת כתבי הקודש, ההפקדה של אמונה הופקד אליו על ידי השליחים לאסיפה הכנסייה. העבודה כראוי לפרש את המילה של אלוהים כתובה, אורלי הופקד רק לאנשים החיים המגיסטריום של הכנסייה. זה מלמד על-פי המסורת האפיפיור הבישופים נוצר זה התייחדות עם יורשו של Pedro, מיהו הבישוף של רומא או האפיפיור. נדיר הוא לא מעל התגלות אלוהית, אבל לשירותך. למי את מקשיבה, עד שלי ששומעת אותי 10.16 LK אני רוצה לחלוק עם כל, שלושה משלוחים שונים (אשר המאמר זה לא כל-כך מגושם) ברורה כמה ספקות, הרצון אחינו מופרדים, זריעת בקתולים פסיבי. הספקות הללו באים לידי ביטוי עם השאלות הבאות:-הוא יהוה אלוהי ישראל, או? Hehova? -תנ ך אוסר תמונות? -María, תמיד הייתה בתולה?…

Comments are closed.