browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

זכותך להיות מאושר

Posted by on 7 בינואר 2016

העולם שלו היה Burriona â â â Agudoa סרו, העמים נולדו היכן הוריו, אחרי שהכל היה לא מוכר… התמימות של הילדות שלהם לא היינו רואים את הכאב של אלה פעמים העוני שחי הוריו כי הוא חי בעולם של שמחה, קופצניות והרפתקאות. הזמן עבר מהר מאוד, פתאום הייתי בעיר הגדולה חיפש העתיד שלהם, הגיע בעיר הבירה של המדינה עם חלומות רבים, זה היה כמו להיכנס לעולם לא ידוע מוקף סכנות והזדמנויות. הנסיעה מתחנת האוטובוסים הדירה שבה הוא חי, היה סרט המוקרן דרך הגבישים של המונית; הקתדרלה. סנטרל פארק, בניינים גדולים, מונומנטים, מן ההמולה של העיר הגדולה, אז ראיתי את הזמן, הם היו 4 שנים, הוא סיים סוף סוף, הכל היה כל כך מהר כי הוא היה כבר שראשיתה בעירו, נשאה עמה ידע, בנוסף חוויות טוב ורע להפעיל את הנתיב על-ידי שלך הזכות להיות מאושר.

עושים את המלאי של משאבים וידע, שהיו לו עבודה הממשל הפדרלי אשר עברו למחוז, היו גם הכסף ממשיך ממכירת הבית שלך, כי נראה כמו של fortunaa, הידע שלהם, חלומות רבים כדי להשיג. הכל fincaba כדי לקבל המון כסף, יהיה ¦ היה טעותו הראשונה, היום יודע כי עושר אמיתי מתקבל כאשר המטרה היא חזון המבוסס על ערכים, לא בדברים חומריים בקיצור זמן נמצאה נשואה באושר עם נשים אני מצייר במוחו, (חלום מושגת הראשון) היה כמו צעד לתוך עולם ילדותו מלא השמחותקופצניות והרפתקאות. תעסוקה הממשלה לשנות אותה על-ידי חברה קטנה שנפתח עם אומץ פזיז (חלומו השני השיג) מכיוון fortunaa שהביא, ההכנסות ממכירת הבית שלה נעלם לפני שנים. אז כבר חי ימים של שמחה, עצבות, שירים, כשלים, עושר ועוני, אהבה, אהבה נכזבת, מחלה ובריאות. מחשבות של אהבה, נדיבות, הכרת תודה, והפך מתמשכת שגשוג, עושר אמיתי ובריאות פיזית.

המחשבות של רמאות, תאוות בצע, אנוכיות ייהפך כשלים, עוני, מחלות. באפשרותך לבחור לא נסיבות שלהם, אך באפשרותך לבחור את המחשבות שלך לתת צורה הנסיבות שלהם, ובכך להגשים חלומו של הפרסים כסף יותר מאשר הצורך, בריאות טובה, ויש זמן ליהנות בני queridosa שלהם. בריאות ומחלות, כפי הנסיבות ראשיתם המחשבות, משכו כל מה שאתה חושב. יש לא טוב יותר medicinaa מזונות בריאים, פעילות גופנית, מחשבות של אהבה כדי להסיר את תחלואי של הגוף. יש טובה יותר metodoa כדי להשיג הצלחה כי המחשבות של אהבה, נדיבות, הכרת תודה, הפך חזון, משפחה בריאה יחד, מצליח ומאושר. שיש מטרה ברורה אל העתיד, שואפים לפגוש אותו, נותן לך את הזכות להיות מאושר. המחשבות של ספק ופחד לעולם לא יהיה לייצר הצלחה. חשיבה חיובית וחזון והפך לכוח היצירתי חזק, המפיקה את מעללי הכי מדהים. כאשר יש לך חזון מעולה למשפחה בריאה יחד, מוצלח, שמח מושגת עם נחישות, התמדה, הקורבן כי לאהוב, כוח, לחלום הוא lograra. הנסיבות עשוי לא להיות שלך לאהוב, אבל לשנות אותם, אם נמשכת בחזון שלו והוא שואף להגיע אליו. שבו יש מאמץ, יש תוצאות, אחראי על היעד עצמו. במידה לשנות מחשבות שליליות שלהם, ידוע הוא זהה, ייקח את התוצאות. מדוע יודע כי המשימה שלה היא רכבת, הצג את המטרות שלה כדי לארגן לפי סדר עדיפויות actividadesa שלהם, אם היא פועלת רגועה בידיעה שלהם מגבלות, עוצמות יידע כיצד המשפיעים על אחרים למטרות ו צדקה של החזון שלו כדי להשיג אמון, כבוד והכרה של כל, להשיג על זכותם להיות מאושר השראה לאחרים להשיג את אותה. העולם שלך הוא mentea שלך cuerpoa שלך שבו נולדו החלומות שלהם, לאחר שהכל תוכר. השחצנות של חוסר הבגרות שלך לא תראה את הכאב כי החיים האהובים מאחר מיושב בעולם של פנטזיות בדידות. פעם ראיתי באופן מאוד ממהרים הוא כבר בסתיו חייו מחפש עתיד משותף שיש משפחה ביחד, מלא בריא ומאושר, עושר אמיתי שנותן את הזכות להיות מאושר רק אוהב את הזכות להיות מאושר כל הכוח של רעיונות משנה פרדיגמות. Salop רמון הוא בוגר תקשורת, יועץ, מאמן, מרצה, יועץ שיפור מערכות, אימון רציף עבור מנהלים, יזמים האמצעי וקטנים. משתתפת פרסומים עסקיים, עיתונים, רדיו, טלוויזיה, עם נושאי עניין מנהלים ויזמים. הוא מנהל ועורך של Ideasejecutivasa אלקטרונית ידיעון, עם ייעוץ חודשי עבור ההנהלה, גם השיטה: פעילות בכיתה כדי Pentalogo של רעיית צאן, אשר יש קורס אינטראקטיבי, 100% אינטרנט, גירסאות קומפקטי, פרמיה, גם לימד בקורסים כולל תוכנית מוטיבציה Fragmental. מחבר מספר עלונים, ספרים, קורסים וכנסים המשווקים בהצלחה באמצעות האינטרנט, חברות, אולמות במקסיקו.

Comments are closed.