browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

הגדל את התגמולים

Posted by on 19 בינואר 2016

לנו לבזבז את הכסף כל יום בסוגים שונים של מוצרים ושירותים, מציעים הבנקים ההזמנה היא של חיסכון כאשר ההוצאות אם תשתמש השירותים שלהם, כלומר, אם אתה משלם עבור הוצאות שלך עם כרטיסי אשראי מיוחד. אלה כרטיסי אשראי הם חלק ממגוון רחב, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לקרוא כמו בנק הצעות רבות ככל האפשר לפני בחירת כרטיס בפרט. למקסם את היתרונות של כרטיס אשראי לא נועדה רק עבור הכלכלנים, הם פשוט יכולה להיות מושגת על ידי מישהו המיידע את עצמו בכרטיסי אשראי, בחר כרטיס מתאים בקפידה ומנהלת כראוי. כשאתה חושב על הגדלת אתה צריך לחשוב על מקבל את הטוב ביותר של משהו. הגדלת האמצעים כרטיסי אשראי גמול הטובה ביותר עבור הכסף המושקע. משמעות הדבר בדרך כלל היא הבחירה של יותר מסוג אחד של כרטיס, מנפיק לפעמים יותר מאחד. כמה סוגים של כרטיסי אשראי הצעה reformulated, את הכסף בחזרה על הרכישה רק אם אתה קונה סוג מסוים של מוצר עם אותם, לדוגמה, כרטיסי דלק רק תוצע תוכנית בונד לרכישת גז וללא תגמול ברכישה של סופרמרקטים. על מנת למקסם את הפרסים כרטיס האשראי שלך גם נותן לך כרטיס המציע תגמולים על רכישות של סופרמרקט או חנות.

עוד דבר מאוד חשוב לעשות כדי לסיים התגמולים מרבי הוא לקרוא בעיון את הקטנות של כרטיס האשראי לפני חתימת הסכם כלשהו. כרטיסי אשראי רבים מציעים של אפר הקדמה של 0% עבור 6 חודשים או ריבית של 0% במשך שנה שלמה, אך לא תהיה לך לריגוש מיני, לקרוא על ולראות מה קורה אחרי פרק הזמן קידום מכירות. ייתכן גם לסקור את מדיניות מיכסת השנתי ובחרו רק כרטיס אשראי אחד ללא דמי אחזקה שנתי אין סוגים רבים של מנפיקי כל באופן כללי. דבר אחר לחפש הוא "גבול התנאי", שכן ישנם כרטיסים כי פרסים מציע למעשה רק לאחר שהות של יותר מאחד מסוימים הגבלה מינימלית של ההוצאה וכרטיסי אחרים המציעים התגמולים לאחר תשאיר לחרוג מהמגבלה. לכן, קרא בעיון את החוברת, ורק לאחר בחירת כרטיס מתאים לצרכים שלך. לאחר למעשה כרטיס ולבלות התחלה, ודא כי אתה מבלה בתבונה. אם, לדוגמה, כרטיס רק מציע פרסים כדי לבצע רכישות בסוג מסוים של החנות, שם וללכת לקנות מה שאתה צריך טופס במקום זה.

לשים לב למדיניות כרטיס גז, שכן ישנם כרטיסי האשראי מציעות ההשגים של גז רק כאשר אתה משלם עבור קניית דלק בתחנת דלק השייכת שרשרת בפרט. עם זאת, לפני קבלת כל החלטה על הוצאות שואתה צריך לחשוב אם יש לך אשראי מספיק כדי לשלם את הקו כרטיס בסוף החודש. אתה יכול להרוויח קצת כסף מהחזר פרמיה או כרטיס טיסה, אבל זו תהיה תועלת אם תהיה לך במחלקה ולא מסוגל לשלם את החשבונות כרטיס האשראי שלהם. למקסם את פרסי כרטיס אשראי ניתן להגיע על-ידי מי חושב פעמיים לפני קבלת הכרטיס, לבזבז כסף. זה אולי נשמע מסובך וקשה בהתחלה, אך בכל פעם כדי ללמוד את הטריק יהפוך להרגל, תראה כי ניתן להוציא את הכסף בכרטיס אשראי ולהרוויח משהו בחזרה בעת ובעונה אחת. היזהרו מציעה כרטיס ומהם התנאים כך יוכלו לקבל גמול שלך, לבחור קלפים נפרדים עבור סוגים שונים של ההוצאה, לבזבז כסף על המקומות שבהם מומלץ המשדר אם באפשרותך לנהל עם כל אלה שנמצאים על המסלול הנכון להשגת ביצועים מיטביים של כרטיס האשראי של תוכנית תגמול. מאמר זה סופק באדיבות אינטרנט נושים. הנושה האינטרנט מציע הגדול זמין עבור הדפסה מחדש של כלים אחרים כדי לסייע לך חפש והשווה

Comments are closed.