browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

השפה מילוליים-משא ומתן

Posted by on 3 באפריל 2014

סנטימטר זמן הוא סנטימטר אחד של זהב. פתגם מעולם לא מצאו את הצורך לעשות שימוש של המשא ומתן כדי לפתור בכל מצב, או גם להגיע להסכם על משהו שאנו רוצים להשיג. עם זאת, ישנם מספר רב של אנשים לא יודעים את כתובתה, לנווט לתחום שלך, בשל ההשלכות של הפעולה היא ליצור. עם זאת, אם אנחנו יכולים ללכת ללמוד את הדרך כיצד להשיג מטרה זו, להיות מודע כיצד נתנהג בעת שעלינו לעשות זה. במיקוח כל צד מבקש יתרון משלה כאשר תיבת הדו-שיח כדי לסגור את העסקה, זה יכול להיות משא ומתן השכר לקבל הצעת עבודה, משא ומתן של האפיפיור עם בתו בגיל ההתבגרות בנוגע למועד שובו של המפלגה או משא ומתן אודות היתרונות שיש לקבל את החברות המעורבות של הברית. כל במיקוח כל צד לוקח עמדה, קידמו אותו, הדבר החשוב הוא לעשות ויתורים להגיע להסכם הדדי.

זו הזדמנות, נפסיק לפני gesticulation, בשפה-מילולית שלה שכיחות במשא ומתן, עם זאת חשוב לזכור כמו ויקיפדיה, מזכיר לנו כי המשא ומתן הוא תהליך שבו המעוניין לפתור התנגשויות, מסכים קווים של התנהגות, מבקשים הטבות אינדיבידואליות או קולקטיביות או לנסות להשיג תוצאות לשרת שלהם עניין משותף. בדרך כלל מתייחסים כאל צורה של סכסוכים. זה אומר לנו, שחשף הגדרה, ניתן לראות כי המשא ומתן קורה כמעט בכל תחומי החיים. באזור של סנגור, המתווך מומחה משמש עורך דין לאחד הצדדים, מבקשת בדרך כלל להשיג תוצאות חיוביות ביותר האפשריים אותה. בתהליך זה המתווך מנסה לקבוע את התוצאה המינימלית אחרים לצד (או לצדדים) מעוניין לקבל, לאחר מכן כוונון בקשות שלך בהתאם. משא ומתן "מדויק" באזור זה מתרחש כאשר המתווך לקבל כל או רוב התוצאות שלו צד משאלות, אבל בלי נהיגה לצמיתות למפלגה היריבה כדי לשבור המשא ומתן. מיקוח המסורתי נקרא לפעמים לנצח – לאבד עקב הקשיות של המשא ומתן, המבקשים לקבל כמו שהם יכולים מצידם.

בשנות ה-70, מטפלים וחוקרים החלו לפתח את הגישה כדי לנצח – לנצח משא ומתן כך שני הצדדים היו מרוצים לשם השגת יתרונות. זה דבר טוב כדי למנוע התנגשויות אפשריות בעתיד. חוויאר Martínez רודריגו, מזכיר לנו, כי בניהול משא ומתן היא משחקת תפקיד משמעותי ללא מילולית ומספק עליה שפה שפה-מילולית היא בהחלט נשגב בשלב המשא ומתן. אל לנו לשכוח כי יותר מ- 80% של תקשורת בין הצדדים יהיה בלתי-מילוליים. ולכן היא פרט שצריך להיות לך תשומת לב הכנות מיוחדות. לצערי רבים לא מחשיב, הם משקיפים על מה שהוא מייצג, מה אנו יכולים להשיג קשובים. היבטי, אשר חייב להיות טיפלה יותר הם אלה מחזקים את השלווה הפנימית שלנו. מה גורם לנו יותר רגוע במהלך משא ומתן? אין אצלי, כי ניתוח הייתה יסודית, כנה, אובייקטיבי, כי אנו מציגים עם גישה חיובית, כפי שהתנהג רוצה לנצח, לנצח איתנו. בכל רגע של המשא ומתן הוא מקור לידע עצמי וחוכמה. השקט הפנימי יעשה לנו להתבטא בשפה שלנו-מילולית הכל חיובי שיש לנו בפנים. אין אפשרות לשלוט בקלות מה הם מרגישים ואת אם ננסה אותו בנסיבות אלה, אנו מניפסט סותרות של קל מומחה כדי לזהות שפה-מילולית, תאמין לי, תמיד יש לי לפנינו מומחה. חיובי יותר השפה-מילולית היא שלידי ביטוי כאשר אנו נוטים המיקום של הגוף העליון קדימה, לחייך, אנו עוברים בחוזקה, לאט לאט, בלי כל עצבנות קרציות ומניד כל כאשר אנו מקשיבים שלנו מורו גם ליידע אותך אנחנו מקשיבים לך, להבין ולהבין. בהחלט, התנועות, ההתנהגות שלנו, הפעולות שלנו, כיצד לנהל את האנרגיה שלנו ב צריך להיות מופתע משא ומתן חשוב מאוד, כפי שאנו לפעול, להיות קשוב במיוחד ככל אדם אחר לספק לנו גם Martínez חוויאר, הצעה ביחס המשא ומתן, כמו זה, אסור לעזוב את הסביבה מיקוח אל הצד האחר, אם יש לך ספק ולו כי האפשרות הטובה ביותר אינה, גם אם הבחירה שלך קצת פחות חשובה, יש להסתפק שכנוע, בטיחות, נימוסים טובים, נשגב ביותר הוא כי הוא מנצח, אנחנו יכולים להמשיך לעבוד בעתיד. תמיד יש פעם הבאה ולאסוף כל מה אנו לזרוע אותו יותר מוקדם מאשר מאוחר יותר. רצוי גם לשבח את המומחיות והמאמץ של הצד השני בהסכם.

Comments are closed.