browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

האטומי שעון שמירה על העולם סימון

Posted by on 19 במאי 2020

בעוד רוב האנשים חושבים על העידן הדיגיטלי, שלהם מחשבים, לוויינים טלפונים ניידים, שבב סיליקון הוא הראשון בחשיבה של העם. עם זאת, למרות חשיבותו בעיצוב העולם הסובב אותנו, טכנולוגיות רבות לתת quea מאליו לא יהיה אפשרי ללא שעון אטומי. השעון האטומי הראשון פותחה בשנת 1955 על ידי הרופא הבריטי אסן לואי שעבד במהלך מלחמת העולם השנייה, במכ ם של תדירות גבוהה שהובילה אותו לפתח של ondametro של תהודה ששימש בהצלחה כדי למדוד את מהירות האור. שימוש באותה הטכנולוגיה שפותחה אחרי השעון הראשון האטומי המדויק בשנת 1955 בהמעבדה הפיזי הלאומית ב ממלכה המאוחדת. זה היה מבוסס על התהודה של אטום צסיום. לפי תורת הקוונטים, האטומים יכולה להתקיים רק כמה אנרגיה הברית לכמת לפי מסלולים של אלקטרונים סביב גרעין האטום שלהם. שעון צסיום פועלת על-ידי לחשוף האטומים כדי להבטיח עד נעים באחד תדריו ומהדהד.

הוא התגלה כי אטום צסיום להדהד 9.192.631.770 הרץ (פעמים בשניה). בגלל זה דיוק את התהודה, מספר התנודות עבור שעונים גבוהה atomicos (לעתים מכונה צסיום oscillators) הם מדויקים במיוחד. המכשיר הראשון באסן מדויקת שנייה אחת באלף שנים, אך הדור הבא של השעונים האטומי מדויקות כל כך שכעת הם לא יאבדו שנייה אחת כמה מאות מיליוני שנים. עקב זה רמה גבוהה של דיוק נתקלו בבעיות במהלך הדרך שבה אנו מבנה צירי זמן, באופן מסורתי ש-GMT (שעון גריניץ) כבר הבסיס של הזמן. GMT מבוססת על העיקרון כי השמש היא הגבוהה ביותר בשמיים בצהריים (או על קו גריניץ מרידיאן).

למרבה הצער, כיוון שעונים האטומי הם מאוד מדויקים גילה כי הארץ עצמו אינו מדויק כל כך במהפכה שלו והוא לעיתים קרובות מופחתת מרץ שלהם על-ידי השפעות הכבידה של הירח. אם דבר לא מתבצע בהקשר זה ואז בסופו של דבר הזמן האטומי הבינלאומי (טאי המצוין על-ידי השעונים atomicos א.) הוא נוטים לקבל מסונכרן עם הזמנים GMT, בסופו של דבר היום לילה לאט הופכים (למרות כמה אלפי שנים). זמן אוניברסלי מתואם (UTC), פותחה כדי לסתור את המצב הזה. הוא מבוסס על טאי, אך מייצג צמצום הסיבוב של כדור הארץ על-ידי הוספת ומדי פעם שניות נוספות, 33 אשר נוספו מאז שנות ה-70. שעונים Atomicos הם קריטיים עבור רשתות תקשורת. העברות של קול ונתונים חייב לנסוע ברחבי העולם בחבילות צורך לעשות חותמת מאז הזמן הוא הנקודה הבודדת של הפניה מחשב לשימוש לפגוש שוב את חבילות אלה. ססיליה צ'אבס הוא עורך טכני מומחה שעונים האטומי, טלקומוניקציה, סינכרון זמן של NTP רשת כדי לסייע בפיתוח ייעודי NTP שעונים. אנא בקרו אותנו מידע קשור יותר עם ופתרונות אחרים של

Comments are closed.