browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

האושר אינו מיוצר להנאתם

Posted by on 17 ביוני 2016

זה הכרחי להבדיל את העונג של אושר. אנו נמצאים מסכימים כי הם חיוביים מצבי הנפשי. אבל ההנאה היא חוויה הרבה יותר בסיסי. כמו גם את השמחה ומדינות אחרות נעימה. היכולת להרגיש הנאה משותפת עם מיני בעלי חיים רבים. מצד אחר האושר הוא עצמו חוויה אנושית.

יש יותר קשור לרוחניות והוא נוטה להיות יותר עמוקה. ונשגב. כמקורות של הנאה אפשר להתייחס לצרכים ביולוגיים רבים. כך למשל הם ההנאה המינית, אשר מנוסה כדי לטעום אוכל טעים. אבל מעבר יש דרכים אחרות שבהם היה לנו זמן והם לא בהכרח שמחה. אנחנו יכולים להיות לנו כיף או לצחוק עם בדיחה.

וחיים, עם זאת, קיום ללא אושר. . בדיוק, ישנם אנשים אשר מבלים את חייהם מחפש כיף והנאה. כמו לרעה שתייה או אוכל הרבה והדרך ערככם. כי ישנם חגים רבים מדי, עמוס מדי הנאות מינית ללא התחייבות. מ בהחלט לא ניתן לומר כי כל regodeos האלה הם סיבת אומללות. ליתר דיוק זה ההיפך, אבל אני לא אומר את זה דרך החיים הזאת כדי לייצר אושר. למה מתכוון להציע הוא כי שהם מועברים ככה החיים מכיוון שהם אינם מאושרים. כאשר מישהו חווה עמוק רוחני שהריק הוא נוטה לפצות על מזלו הרע תענוגות, טעמים בסיסיים. אלה יכולים להיות מין, מזון, ממתקים, כיף, אלכוהול וסמים אחרים… למרות המאמץ כדי ליהנות ולצחוק, האנשים האלה לא מקבל לחוות אושר. הם מוחרמים נגרם כתוצאה מנפילה קשה סמויה ומעמיק. כי זה כמעט בלתי אפשרי להרגיש הגשמה רוחנית כאשר יש מחסור של מזון מוסרית מסוימת. . משהו מעבר הטעמים מיידית שהם אכן נחוצים- אושר יש קשר את הנאתו של תרבות, שירה, מוסיקה, הידע; המנהג של סולידריות. יש לו יותר קשור מרגיש ראוי ושימושי. . וזה קרוב יותר אל מה הוא חווה חיה אוהבת; לא רק אירוטי אלא מה זאת אהבה האם, מה זה. כאשר אתה חושב על העתיד, הם אידיאלים. כאשר העקרונות הם, זה מתאים להם. מתי שיש לך תשוקה, הוא נאבק להגיע חלום לגיטימית. עם כל או חלק, האדם עשוי לחוש מאושר אפילו בעיצומו של מצוקה. אתה יכול להגיד. זה מת, לעשות את זה עם חיוך על פניו. זה המצב האמיתי של אושר. ו-, כמובן, תענוג בפני עצמו לבד לא יכול לספק זאת.

Comments are closed.