browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

ארוחת בוקר יומית

Posted by on 22 באפריל 2016

בין אלה שגרות אשר מתעוררים בבוקר כדי לסיים כלולים, ארוחת בוקר, קריאת עיתונים ודואר קצת. זה לא במקרה של עיתונים, באותם רגעים לקרוא אותם כראוי; זה: אני לא אלך אחרי חדשות או סעיפים ספציפיים והתפתחותה ולא לחפש כל עמודה המועדפת. כשאני מסיים. החלק עם שאריות של שינה, למילה המודפסת בגירסא הדיגיטלית חדשותי שמיהרתי המציאות. לקרוא עיתונים באינטרנט בתדירות גבוהה, ולמרות עכשיו להשתמש התוכן שלה בדרך הדינמיקה של האינטרנט הקש, הפו ההיסטורי של דו ח הסחר, ממשיך הקורא כמעט רעבתנית של יוקרה וקסם שלו. הפגישות שלי בבוקר עם כותרות וכתוביות הם טקסי ספציפיים.

לכמה דקות נראה, ללא סדר וללא עדיפות, אולי מחזיק כמה לא צפוי זה מונע אותי למשך שארית היום או ביטוי לעמודות גדול זה הפכתי, בשעה מוקדמת זו, נחשב כבעל זכויות סקופ. אולי במקום זאת, חפש המאשר כי איש חדשות מעודכן מאיימים על השגרה. בקביעות, לאחר בדיקה פרועה הזה מוקדם במקרה זה או אחר, אני מתחילה את היום שלי. אחרי כמעט 20 שנה עדיין לא יודע שסיבת החשש שלי עם שליטה מארוחת הבוקר הפכה מעין אפוטרופוס בין פיהוקים כותרים כדי לפתוח את היום. טקס סקרן ושובת הוא מה שמוביל אותי לבדוק ללא דיחוי, לאחר 6 שעות בלי חדשות, אם העולם הוא עדיין במקום, ללא שינוי עצמו מסתובב סביב צירו, או לוודא אם, בזמן שישנתי, הדולר היה מוכפל ערכו 25. texto21.com.

Comments are closed.