browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

אני לא שוכח אנשים צעירים

Posted by on 22 באפריל 2016

המשך את הנערה הזאת לא הייתה קלה; רצינו. יש לי חדשות, מצאנו אותם נובע הקהילה Caricuao פופולרי. מאז צעירה מאוד, הוא השתתף הנוער פגישות שונות ושותפויות קהילתיות. הוא היה מנהל Juvenil דה Caricuao על-ידי תנועת הרפובליקה החמישית. מנהיג הסטודנטים של קולחיו סן סלוודור.

הוא מהנדס אזרחי, למד בספרד האוניברסיטה של Miguel ngel של Elche, במדריד, שם הוא קיבל את הכותרת של מומחה פרוטוקול ולימודים מוסדיים. שלושה (3) שפות: ספרדית, אנגלית וצרפתית. צ'אבז, זה את הנטייה הפוליטית שלך! אנו זוכרים זאת נכנסת עם Chávez כמועמד; האם מישהו זוכר כשהיא rifó באיצטדיון האוניברסיטה לכדור בייסבול, חתומה על ידי Chávez?, ברור מתי היה מועמד: נער צעיר של propatria ניצח אותו, מי נתן? . ונסה. בדיונים פוליטיים: צ'אבס, Irenistas, בטלוויזיה, הדפסה ולאומיים, תוכניות תמיד ביחד של הכתובת הנוער קאראקאס; היי אין ספור הצעדות, התייחס גם נתמך הקמפיין הפוליטי שלו לחבר שלנו ידוע Antonio Rodríguez San Juan, Vargas המושל הנוכחי. המבקר נאמן ביתו של MVR, על אבנידה ליברטאדור, אשר היה אחראי על שלנו Ramírez Mezza Omar זכירת. . הוא היה המפקד של פרוטוקול של רשויות מחוז Vargas במשך חמש שנים; משם מחליט ליטול דרך צרפת, על-ידי נישואיה?, מעולם לא היה ידוע היכרויות! .

וזה כרגע השגרירות של הרפובליקה הבוליבריאנית של ונצואלה בצרפת, כמזכירה השנייה של המחלקה הקונסולרית . אל תשאל אותי. ידעתי, אבל האמת היא שזה עולה לתת עם המסלול שלך כאדם, אומר שכניהם ואלו שהכירו אותה הוא בעל כריזמה מקפחים, חברה טובה, בת, טוב רק אני זוכר catirita הזה מוסווה אדום, לא יודע אם כמה ראיתי את זה?, תלבושות אדום מכני, סרט על המצח Chávez ויוה!אני לוקח את ייחוס לשאול את אחד ביוגרפיה קטן, כי אני רוצה ליזמים צעירים כמוה; הם היו אוצרות גילו על ידי כל המנהיגים שלנו.תוכל להזכיר רבות אחרות נעלמו מעיניהם של רבים אחרים אשר השיגו למרחב הפוליטי, אשר כבר זיהה אותם המאמץ שלהם כגון: Luis מנואל פלורס, Carlos Tosta, דומינגו גווארה, מרי Pili Hernández, Francisco Cedraro, Alejandro Flemin, Andrés Izarra, אלווארו Hernández, Argenis González, לנין, בקרב רבים אחרים. ונסה Maneiro trapiche נוער.

Comments are closed.